20 Februari m. T

Haha, gårdagen var mixad mellan sorg, pinsamhet och skratt och gråt (nästan).

Vi träffade J. det gick ganska bra. Nästan. Typ. Inte. Eller det beror på hur man ser det. Kul att se dig i af J. T och Jag drag mycket te och åt massa apelsin. Gott.

Jag skulle på ledarutbildning vilket ledde till "middag" på nacka forum istället. Jag och T missade tre tåg i rad vilket bettyde typ mer än en timmes försening till min ledarutbildning som jag efter en lång diskussion med T hoppade över. efter gårdagens händelser har min hemtelefonsräkning troligen höjts med 1000 kronor eller något. Eller hur T?

Men iaf varje gång vi skulle ta tåget till Saltsjöjärla såg jag det gå efter att jag låst dörren och precis vänt mig om. T:s placering var bredvid soptunnan med sin Röda jacka gapskrattande. (Tredje gången var mitt fel) inte visste väl jag att tågen bytte tid efter klockan 5 till 4 minuter tidigare än vanligt. Men T var väldigt duktig och påminde mig iaf att tåget skulle gå, fast det spelade egentligen ingen roll för vi missade ju det ändå. 
Skratt. Skratt. Och. Skratt. Icke charmerande filmer på min mobil där T spenderar tågresan sjungande "ååååå Sara kom ut ikväll, jag väntar vid hörnet av 7eleven". Aja hur kul som helst iaf. T Krya på dig, du är min älsklings favorit T och jag hoppas att vi kan fortsätta med det. Haha POSTCYKELN! internskämt som vanligt.... måste sluta skriva nu för annars kommer jag aldrig kunna sluta skratta :D

Juste det va ju tidigare tågincidenter på väg från skolan också då jag sprang fram och tillbaka till tåget hela tiden men det avr ej i trafik, stupid sara, I know..

<3 Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0