Teknik Sara

Jag är så jävla bra, och snäll speciellt mot Neil. Jag fick MVG- på min teknikredovisning och han fick VG+ bara så att alla vet. Det är typ lika men ändå, ett VG är ett VG och ett MVG är ett MVG. Så jag gick och klöagade till min lärare och sa att Neil också borde ha fått MVg eftersom han var (Nästan) lika duktig som jag:D Snällt va?. Jag borde fan bli Politiker eller Kung eller något.

Föresten sa neil ngåonting roligt under hans redovisning som jag typ börja asgarva åt.

Neil: Så dem sätter av och sätter på människor på perrongerna.
Jag/Sara: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Nu måste ni ju också förstå att vi satt på en redovisning där alla redovisade samma sak och det bbev väldigt tråkigt efter ett tag, så jag har inte världens sämsta humor...Jo ibland..

Dålighumor.1
Jag skrattade en hel dag åt att jag trodde att det stog en skylt i skolan:

Så här stog det: I det här rummet får det max vistas 4 personer.

Jag fick det till: I det här rummet får det max vistas 4 broccoli.

hahaha

Dålighumor.2

Jag la massor utav russin i mitt filglas och så tog jag upp en sked med typ hundra russin (typ 11 egentligen) då började jag asgarva i minst två timmar.

hahaha



Sara<3





Kommentarer
Postat av: johan hane

Ett plus är alltid ett plus

2008-04-28 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0