She's not the man, I'm the man.

Lördag. Vi grillade. Direkt när Felicia, Simon, Madde och Isabelle kom, trädde jag fram som man.

Det var mörkt och när mobilen kom fram lös jag upp och man kunde se klara drag av en man i mitt ansikte enligt dem, och sedan utav alla. Haha. Mitt hår såg ungifär ut som einsteins hår under han uppfinnar tid och när jag gjorde en speciell min så liknade jag en man mer än någonsin tidigare (fortfarande enligt dem). Mitt Efternamn HANE har äntligen fått sin betydelse. Jag Kanske är en Hane, kanske en Hona, vem vet?


Det faktum att jag till josefin har sagt tidigare. "När jag stod upp och kissade" kanske inte förstärker det argument till att jag nog är en kvinna. Vi får se helt enkelt, Only time can tell....

Jag tror att det var lite jobbigt för killarna att krama en "man" sen när jag skulle gå, speciellt för simon, och kanske viktor eftersom de tv¨å kan ha en hemlig affär ihop. Det akn förklara viktors mördarblickar efter mig i skolan idag....




Sara<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0