Prov!

Imorgon har vi religon prov, Buddhism o Hinduism, SAMTIDIGT med judendom, islam o kristendom, så himla korkat av dem att ha ett o samma prov för amn kommer ju för f*n blanda ihop allting, men aja, har suttit och pluggat hela kvällen men fattar typ fprtfarande inget, kan G delen, o typ VG delen, men dem har typ inte sagt helt konkret vad som krävs för VG och MVG. Får se hur de blir imorrn sen, kan skriva in resultatet senare när jag får tillbax provet, hoppas på ett bra betyg:P Wish me LUCK! Pussar     


<3 Sara



P.s. Ska köpa den nya iPod nano i veckan, ska bli as kul, min gamla gick ju sönder (på min födelsedag) men nu har jag ju en anledning till att köpa en ny mycket bättre:P Puss igen...

Kommentarer
Postat av: heelean

LYCKA TIL!!
Hoppas de går skiit bra ;P
<3

2007-09-25 @ 19:30:34
URL: http://www.scheleena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0