...Life isn't what I expected...

Varför kan inte bara livet vara så enkelt som i en romantisk komedi, man föd, man växer upp, hittar den rätta, gifter sig o skaffar barn, lever ett roligt och trevligt liv, man dör. Tänk om livet skulle vara så enkelt, varför är det inte det då? Skulle vi tröttna efter ett tag i det perfekta livet och må dåligt eller? Jag bara önskar att mitt liv kommer bli som en romantisk komedi i grunden fast att den fylls på med det verkliga livet, även om det är lite problem ibland så har man alltid den där romantiska komedin till liv att stå på och börja om ifrån...


<3 Sara

Kommentarer
Postat av: helena

men sara om livet vore en komedi skulle man ju bara tycka att de som är bra nu vore dåkigt eftersom allt annat vore så fantastiskt.. och hur kul är de att ha ett så förespått liv som en komedi är ... oj va negativ ja lät men jag tror att du fattar vad jag menar.. ta vara på allt bra du har istället för att önska dig annat... du förstår nog vad jag menar..

2007-10-22 @ 21:09:05
URL: http://www.scheleena.blogg.se
Postat av: Me

jag förstår va du menar, I get it now, smart, tack för att du fick mig att förstå:P haha, puss love you

2007-10-22 @ 21:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0