Du fick mig att inse

En Person som jag tror jag känner väldigt väl, och om jag inte gör det än så hoppas jag på att jag får lära känna henne tills det inte gr att känna en person mer... Helena, både på konfirmationen och nu efter har du varit en väldigt bra kompis, många andra också Tack så mycket alla!

Jag har nu insett att man troligen aldrig kommer vara helt nöjd, exempel: om man har rakt hår vill man ha lockigt och om man har lockigt vill man ha rakt hår...Men man måste verkligen ta vara på det man har och försöka leva nöjd eftersom det troligen alltid finns någon som har det värre, så försök uppskatta det du har istället för att sträva efter det du inte har!


Puss (tack helena)   
//Sara <3<3

Kommentarer
Postat av: heeelena

tack sara de värmde...

jag älskar dig ochd e vet du

2007-10-25 @ 22:07:37
URL: http://www.scheleena.blogg.se
Postat av: Sara

TAck helenis, jag älskar dig också (L)

2007-10-25 @ 22:13:16
Postat av: HB

Njaaaaa
gulligt jag börjar snart gråta seriöst

2007-10-25 @ 22:13:47
Postat av: Sara

Gulligt Hb, Puss på er

2007-10-25 @ 22:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0